Selkokulttuuri's Satuhetki selkosuomeksi project

Milla Helminen työskentelee Hyvinkään kirjastossa. Milla on kertonut satuja kirjastossa jo yli 20 vuotta. Millan satuhetkissä pääset itsekin osallistumaan tarinatuokioon.

Wende Luvinga työskentelee kansainvälisesti, eli Suomessa ja ulkomailla. Hän on kansainvälisen kehityksen ammattilainen. Wende on myös kirjailija. Hänen tarinat saavat inspirtaatiota afrikkalaisista satuhetkistä ja kansansaduista. Wende johtaa myös lasten lukuryhmää, joka keskittyy Kiswahilin lasten tarinoihin.

Menard Mponda on kotoisin Tansaniasta. Menard on muusikko, tanssija ja koreografi. Menard valmistui Bagamoyo nimisestä koulusta Tansaniasta ja Sibelius-Akatemia nimisestä koulusta Helsingistä. Menard työskentelee Fest Afrika tapahtumassa ja Cheza Ngoma yhdistyksessä.

Jordan Jones on muusikko. Jordan soittaa didgeridoota. Hän esiintyy Satuhetkiä selkosuomeksi tapahtumassa ensimmäistä kertaa.

Etsi lisää aktiviteetteja

Tutustu festivaaliohjelmaamme ja tule mukaan!